10 mars 2007

Ny vattenläcka


Så här såg det ut på golvet på tredje våningen en kväll när det regnade.


Och så här ser det ut uppe i taket.

När resultatet blir så här efter bara en dags regn och en natts snö ska vi nog vara tacksamma för att det regnar så lite här.

Igår var jag och Pär och bowlade på Lido hotell. Jag vann. Bowling är kul.

I maj så är det lov här i Kina en vecka. Fredrik har två veckors lov. Då hade vi bestämt oss för att åka till Japan några dagar. Men nu har vi helt plötsligt ändrat planerna. Jag har tagit ledigt från jobbet i två dagar, vilket innebär att jag får 20 dagars sammanhängande ledighet. Så igår bokade jag biljetter till Sverige för mig och Fredrik, 21/4-6/5. Vi kommer att vara i Halland en vecka och Dalsland en vecka. Pär ska åka på konferens till Malaga första veckan och åker sedan förhoppningsvis till Dalsland den andra vecka.
Ska bli kul att se renoveringen av den gamla delen av Ulvåsa som nu är påbörjad och som ska vara färdig då.

Inga kommentarer: