10 maj 2008

Os-biljetter

Idag var vi och hämtade ut våra första OS-biljetter. Det är till öppningsmatchen i damfotboll mellan Kina och Sverige i Tianjin den 6:e augusti, alltså lite tjuvstart på OS, eftersom OS inte invigs förrän den 8:e augusti. Men det blir nog drag på läktaren när det är värdlandet Kina som spelar. Vi får nog skrika väldigt högt om vi ska höras.
Dessa biljetter beställde jag i torsdags. Och de ska hämtas ut senast den 12 juni. De biljetterna jag beställde för nästan ett år sedan kan man ännu inte hämta ut. Jag frågade när jag hämtade biljetterna idag om de visste när jag kunde hämta ut de andra biljetterna. Men de stackars flickorna i kassan hade ingen aning, de bara hänvisade till regeringen. Ni får vänta och se vad regeringen bestämmer var det svar vi fick. Jag frågade också om det var möjligt för Pär att hämta ut mina biljetter. Samma svar där, vi vet inte, ni får vänta och se vad regeringen bestämmer. Stackare, kan inte vara lätt för dem att sitta där och inte ha några svar. Men de är väl vana och tycker det är helt naturligt kan jag tänka mig.

Inga kommentarer: