20 augusti 2008

Sverige har en guldmedalj

Var inte så ledsna, titta på bilden så får ni se att Sverige har en OS-guldmedalj från Beijing 2008. I simning närmare bestämt. Tänk vad mycket det är ni inte vet om mig. OS-guld i simning, inte dåligt va? Heja Sverige!
Vi är nu i Houston. Kom till lägenheten ganska precis 24 timmar efter vi lämnat huset i Beijing. Vi lyckades omboka våra biljetter så att vi slapp åka över Kanada. Det sparade vi 7 timmar på.
Nu ska vi sova, imorgon kanske det kommer fler bilder på guldmedaljer, vem vet.

Kram /Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

men hallå!!!???
Detta vill jag har mer info om, vilken sträcka simmade du? vilken simstil? jag vet att du alltid haft svårt för fristil, vad det ryggsim duvann ? : )
skönt att ni kunde boka om biljetten några timmar....
idag är det svart utanför mitt fönster, Beijing gråter för att ni åkt.....
kramlram

Jag - här och nu! sa...

Hej min vän! Vad säger man - välkommen till Houston - eller...? Lycka till nu med allt ni tar er för och ser fram emot att höra ifrån dig och din blogg! P.s dokument hanteraren på Google funkade inte för mig....
Kram
Sussie